הדרכות והרצאות
הדרכות, מפגשי תוכן והרצאות
ההדרכות וההרצאות המועברות על-ידי נערכות בפורמטים מגוונים:

מפגשי תוכן
בכל מפגש כזה אנו מתמקדים בנושא מסוים ומעמיקים בו. מפגשי התוכן מעשירים את הידע, חושפים בפני המשתתפים שיטות עבודה וכלים שימושיים ומהווים פלטפורמה לנטוורק ולשיתופי פעולה איכותיים בין המשתתפים. חלק מן המפגשים מיועדים ללקוחות שעוברים תהליכי ייעוץ וליווי אישי וחלק מן המפגשים פתוחים לקהל הרחב.

מפגשי מאסטר מיינד
במפגשים אלו המשתתפים מתמקדים בחשיבה משותפת לטובת פיצוח אתגר עסקי או ניהולי של אחד/ת ממשתתפי המפגש. דרך הסיוע לאחר, כל משתתף.ת מפיק ערך גם להמשך דרכו העצמאית.

מפגשי סיעור מוחות דינאמי
במפגשים אלו המשתתפים מנהלים סיעור מוחות סביב אתגר משותף. המפגשים מנוהלים באופן יצירתי ודינאמי ובנויים בדרך שמעודדת העלאת שפע של רעיונות והברקות, ובהמשך מכוונת כיצד לבחור את הטובים ביותר מבניהם ולהפיק תוכניות פרקטיות שניתנות לביצוע הלכה למעשה. מפגשים אלו נבנו בהשראת שיטות וכלים של ד"ר טינה סיליג, מנהלת תכנית היזמות והטכנולוגיה של אוניברסיטת סטנפורד.
באפשרותך להזמין מפגש או סדרת מפגשים עבור קבוצת בעלי/ות עסקים שבה הנך חבר/ה או מנחה. לפרטים נוספים ולתיאום ניתן ליצור קשר מכאן
מפגשי תוכן
מוזמנים לקרוא יותר על כמה מן המפגשים הללו:
מפגש תוכן בנושא: תמחור לעסקים נותני שירות
בעסקים שבהם המוצר הוא למעשה שירות שמבוסס על ידע וניסיון של בעל העסק כמו למשל: טיפול, ייעוץ, אימון, עיצוב וכו’ לעיתים קרובות קיים קושי בתמחור וביצירת רווחיות שהולמת את ההשקעה של בעל העסק.
במפגש:
- נבין מהם המרכיבים שחובה לכלול בתמחור את חלקם בעלי עסקים רבים מפספסים, ולכן נוצר פער בין הרווח שמצפים לו לרווח שרואים בפועל
- נלמד כיצד לחשב את השכר של בעל/ת העסק
- נתייחס ל*איך* לבקש מהלקוח את מה שמגיע לנו מבלי לחוש מבוכה
- נדון בשאלה האם ומתי לתת הנחה, ונזהה היכן עובר הקו האדום שמתחתיו אסור לנו לרדת במחיר
ההרצאה מוגשת בשפה ידידותית וברורה, אין צורך בידע פיננסי מוקדם, גם מי שלא “מתחבר” למספרים ימצא בה עניין רב.
מה אומרים בעלי עסקים ששמעו את ההרצאה:





מפגש תוכן בנושא: מי הלקוח המדויק לי? ו… למה זה כל כך חשוב?
במפגש זה נבין מי הלקוח המדויק לעסק שלנו, זה שיהיה לנו כיף כל בוקר לקום ולתת לו את השירות האיכותי והמושקע ביותר, זה שישלם לנו עבור השירות שלנו ברצון ובהערכה ואף ימליץ עלינו לאחרים.
מיהו, היכן הוא נמצא ואיך הוא ידע על קיומנו?
נקודה למחשבה – תהליך דיוק של הלקוחות אליו פונה העסק מביא לחסכון בהוצאות שיווק, חסכון בזמן היקר של בעל העסק ולעלייה ברווחיות העסק בטווח הארוך (מניסיוני, בעבודה עם לקוחותיי, פעמים רבות התוצאות מגיעות מהר מהצפוי ומתבטאות כבר בטווח הקצר).
מפגש חשוב ומעניין, מלווה בדוגמאות רבות מהשטח.
מומלץ להגיע ערניים ופתוחים לרעיונות חדשים.
מפגש סיעור מוחות דינאמי
סיעור המוחות מתקיים סביב אתגר אחד ספציפי וממוקד, שלתוצאותיו תהיה תועלת לכל אחד ואחת מהנוכחים. בסיעור המוחות הדינאמי משתתפים כ- 8-10 בעלי עסקים.
דוגמאות לאתגרים עליהם עשינו סיעור מוחות דינאמי:
- "איך למלא סדנה"
- "איך נעשה WOW ללקוח שלנו בשנה החדשה"
- "איך נמנף את עונת המלפפונים" (מיועד לעסקים שפעילותם פוחתת בחודשי הקיץ ובחגים)
סיעור מוחות דינאמי הוא תהליך מודרך ומרתק, בו עולים רעיונות רבים, חלקם מוכרים… אך אחרי שעוברים אותם מגיעים לרעיונות היותר יצירתיים ומבריקים. המטרה היא לעודד את המשתתפים להגיע לרעיונות חדשים, כאלו שיאפשרו להם להתנסות במשהו רענן בעסק, משהו שיהיה ניתן ליישום ויהווה פוטנציאל אמיתי לגידול ושיפור בפעילות העסק.
מה מיוחד בסיעור מוחות דינאמי?
- זהו תהליך קצר וממוקד שונה ומדליק – לא גוזל זמן יקר. ויחד עם זאת , הערך הנובע ממנו מאוד גבוה ביחס להשקעה.
- לכל אחד ואחת מהמשתתפים יהיה בסוף הפעילות מאגר גדול של רעיונות וכיווני מחשבה (80-120 רעיונות) אשר מהם מומלץ לבחור רעיון אחד או שניים ולהטמיע אותם בעסק באופן מיידי. את הרעיונות האחרים כדאי לשמור ולהטמיע מעת לעת עוד רעיון חדש מתוכם, כזה שהתנאים הבשילו למימושו.
- הזדמנות נפלאה להכיר בעלי עסקים אחרים ולאתר כאלו שצורת החשיבה שלהם דומה או משלימה לזו שלכם, ויכולים לעבוד או לקדם רעיונות יחד אתכם בדרך של שיתוף פעולה.
- התהליך עצמו מאוד מהנה ומעורר יצירתיות וחשיבה מוגברת, יש להרגשה השפעה גם לאחר המפגש וזה יכול להועיל למי שכרגע מעוניין לקדם משהו בעסק – גם דברים שאינם קשורים למה שהיה במפגש. למה הכוונה? תצאו מהמפגש עם אנרגיה לעשייה!
מה אומרים בעלי עסקים שחוו סיעור מוחות דינאמי:




באפשרותך להזמין מפגש “סיעור מוחות דינאמי” בנושא או דילמה ספציפיים, שבפניהם ניצב הצוות שלך. פעילות זו מתאימה גם לשכירים וגם לעצמאיים. לפרטים נוספים ולתיאום ניתן ליצור קשר מכאן
יצירת קשר
התקשרו או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם
היי, נעים להכיר, אני ענבר ישראל.
המומחיות שלי היא פיתוח עסקי. אני עוזרת לבעל/ת העסק לבצע קפיצת מדרגה ולהתקדם מהשלב שבו העסק נמצא כרגע לשלב הבא שלו.