מדריכים במתנה

המדריך המלא : "4 מנועי צמיחה לעסק שלך"

כבעלי עסקים, שהקימו את העסק במטרה לשפר את איכות החיים של אנשים, חשוב לנו להרחיב את מעגלי ההשפעה שלנו ולהתפתח.

משהו בתוכנו לא נותן לנו מנוח, וגם אחרי שאנו מבססים שלב שהגענו אליו במאמץ רב, ויכולים לנוח מעט וליהנות מההישג, ה”משהו” הזה שבתוכנו מתחיל ללחוש: “הי… נחת מספיק… יש לך עוד הרבה עבודה”.

לעשות עוד מאותו דבר לא בהכרח ממצה את הפוטנציאל שלנו, והתחושה הפנימית הזו מבשרת לנו שהגיע הזמן לפתח ***מנוע צמיחה חדש בעסק***.

כזה, שיוביל אותנו לשלב הבא, יאפשר לנו להגדיל פעילות עסקית וירחיב עוד קצת את מעגלי ההשפעה שלנו.

מה תמצאו במדריך:

התשובות לשאלות אלו ונוספות מחכות לך בקובץ PDF מושקע ומפורט שהכנתי.

55 עמודים ובהם הסברים ברורים וידידותיים, דוגמאות אמיתיות של יישום בשטח, דגשים לתשומת לב בעל.ת העסק ועוד.

אם העסק שלך:

המדריך יעזור לך ויקל עליך את הדרך להגשים עוד צעד ביישום החזון שלך!

להורדת המדריך ללא תשלום

4 מנועי צמיחה לעסק

המדריך להשקעה במוצר מידע

"מוצר מידע - כמה יעלה לי לייצר ואיך אדע לתמחר"

רוצה להפיק מוצר מידע משלך? קורס, סדנה או הרצאה דיגיטליים? או שאולי ספר, מדריך או חוברת עבודה?
אבל בראשך מתרוצצות הרבה שאלות, כמו:

במדריך זה – תשובות לשאלות אלו ומידע נוסף שיעזור לך להגיע להחלטה!

המדריך שיחסוך לך הרבה התלבטויות והוצאות מיותרות אפשרי להורדה ללא תשלום. עם ביצוע ההרשמה מכאן , המדריך יגיע ישירות למייל שלך.

*במידה שלא קיבלת את המדריך תוך מספר דקות, יש לבדוק בספאם או בלשונית “קידומי מכירות”. במידה שמצאת אותו שם, מומלץ להעבירו לתיבת הדואר הראשית. 

כמה מילים על תקופת הקורונה ומוצרי מידע אינטרנטיים

תקופת הקורונה הביאה איתה עלייה חדה ביצירה של מוצרי מידע אינטרנטיים.

בחוויה שלי, כמי שליוותה ומלווה עסקים בפיתוח מנועי צמיחה בעסק, שביניהם גם מוצרים מסוג זה, התוצרים כיום טובים, איכותיים ומותאמים יותר לצרכי השוק באופן משמעותי ממוצרים רבים שפותחו לפני הקורונה.

בעבר בעלי עסקים שעבודתם הייתה פרונטאלית ובחרו לפתח מוצר מידע, במטרה לייצר ערוץ רווח נוסף בעסק, היו מוותרים דיי מהר כאשר הבינו את הצורך בהשקעה בשיווק אותו מוצר שפיתחו. האלטרנטיבה לחזור לצורת העבודה הפרונטאלית והמוכרת הייתה נוחה יותר, גם להם וגם ללקוחות שלהם, ומוצרי מידע רבים מצאו את עצמם נטושים למרות ההשקעה הרבה ביצירתם.

מעטים הצליחו באמת לעשות את כל הדרך מבניית המוצר ועד למכירה שלו שוב ושוב. 

בתקופת הקורונה, ובמיוחד בסגרים, לא הייתה לבעלי עסקים הפריבילגיה לוותר מהר ולשוב למוכר והנוח, ומי שבחר להשקיע בפיתוח מוצר מידע אינטרנטי המשיך להשקיע בנחישות גם ביצירת תשתית לשיווק המוצר.

בנוסף, מי שבחר להשקיע בפיתוח מוצר אינטרנטי בחר גם להבין יותר לעומק מה נדרש ממנו בנוסף כדי לייצר חוויה טובה ונוחה ללקוחות שלו.

למוצר מידע יש יתרונות רבים, הוא יכול לשמש כערוץ רווח או כמוצר שיווקי או לשמש כמוצר משלים להדרכה/ טיפול/ ייעוץ/ אימון פרונטאליים. לפעמים למוצר אחד יש כמה שימושים שונים.

המדריך המעשי בנושא *השקעה* במוצר מידע יצא לאור כשלוש שנים לפני פרוץ הקורונה, אולם התוכן שבו הפך לרלוונטי ומבוקש ביותר בתקופה זו. ייחודו של המדריך הוא בכך שהוא *לא* מלמד כיצד ליצור מוצר מידע, בדומה למדריכים ולקורסים שניתן למצוא בשוק בשפע, אלא שם בפרונט את כל הדברים שפחות מדברים עליהם מראש, ושבהיעדר התייחסות אליהם מוצרי מידע ממש מצוינים פשוט לא נמכרים. 

השקעה במוצר מידע

יצירת קשר

התקשרו או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

היי, נעים להכיר, אני ענבר ישראל. 

המומחיות שלי היא פיתוח עסקי. אני עוזרת לבעל/ת העסק לבצע קפיצת מדרגה ולהתקדם מהשלב שבו העסק נמצא כרגע לשלב הבא שלו.  

Email
Phone
Messenger
WhatsApp
Messenger
WhatsApp
Phone
Email
גלילה למעלה
דילוג לתוכן